wyzwania

środa, 17 października 2012

zanim zasypią mnie ubrania...

Pełna szafa i nie ma się w co ubrać... kto tego nie zna.  Staram się na bieżąco wyrzucać lub oddawać ubrania których nie noszę. Ale wiem że niektórzy zwłaszcza faceci mają z tym problemy.Długo się zastanawiałam jak zorganizować moją szafę i od pewnego czasu staram się stosować kilka trików.


Dzięki nim moje szuflady wyglądają mniej więcej tak:





Kupiłam sobie takie kontenerki do szuflad z Ikei, pomagają mi nie tylko zachować porządek, ale też zdać sobie sprawę w czym tak naprawdę chodzę. Przekładam bluzki w taki sposób że po pewnym czasie mam jeden kontenerek który praktycznie jest nienoszony :) Poza tym jest to bardzo wygodne kiedy trzeba się spakować na wyjazd, po prostu przekładam kontenerek do walizki.
A oto metoda składania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz